Monday, December 21, 2015

Närvihaige kokkaja

Mulle jõhkralt meeldib süüa, aga süüa teha ei meeldi. Sellegipoolest kokkan päris palju. Kuna mulle meeldib eksootiline toit, siis teen päris palju igasugust idamaist toitu ja enda arust teen päris okeilt süüa ning teised, kes mu toite on söönud, on ka rahul olnud või siis viisakad.

Tavaliselt aga, hakkan süüa tegema alles siis, kui mul on kõht tühi ja sellepärast mulle üldjuhul ka söögitegemise protsess ei meeldi. Iga kord küll mõtlen, et pean süüa hakkama tegema enne, kui silme eest must, aga ma lihtsalt olen mega laisk ja seega alles nälg ajab mind kööki. 

Üldjuhul olen megarahulik inimene välja arvatud bussisõidu ja söögitegemise ajal, eriti välja arvatud  tühja kõhuga bussisõidu ja söögitegmise ajal.  Süüa tehes lähen ma umbes kakssada korda endast välja, kui miski ei tule välja nii nagu ma tahan või kui vesi keeb üle või kui miski kukub maha või miski pole õige maitse- või konsistentsiga. Ja tavaliselt mulle ei meeldi, kui keegi mind aitab, sest kõik teevad kõike valesti.

Kes mind lähemalt tunnevad, on näinud, kuidas ma süüa tehes mõnikord tõsisesse hüsteeriasse satun. Alles eile saatis mu eks mulle sõnumi, et praadis muna ja ma tulin talle meelde. Vastasin, et toredad mälestused tal minust. Nimelt oli tal ükskord au näha mind endast välja minemas, kui ma muna praadisin. Ma söön ainult vedela kollasega praemuna ja kui kollane panni peal katki läheb, siis ma lähen närvi. Tookord läksid mul kõik munad kakti ja ma olin nii õnnetu ja vihane ning meeletus tigedusehoos viskasin pannilabida põrandale, saatsin need vastikud väiksed värdjad munad perse ja läksin teise tuppa rahunema. Peale seda ei pidanud ma enam kunagi muna ise praadima.

Samuti ajavad mind närvi need, kes ütlevad, et nad ei oska süüa teha. Sa oskad ju lugeda? Võta retsept ette ja seal on samm-sammult kirjas, mis tegema pead, seal on isegi öeldud, mis kujuga kauss peab olema, juhuks kui sa ei tea, et kauss on tavaliselt ümmargune. Veel rohkem närvi ajavad mind need, kes ütlevad, et nad oskavad megahästi süüa teha ja siis keeravad suvalt midagi kokku ja..tadaa! it tastes like shit! 


No comments:

Post a Comment