Saturday, December 12, 2015

Ega ma kehvem pole

Kuna minu arust oli alles südasuvi, siis ega ma ei teakski, et jõulud nii lähedal on, kui absoluutselt kõik blogijad ei pasundaks oma jõulutunnetest. Ja naabrite aknad vilguvad ka ööd päevad läbi. Minu jaoks oli see tõeline jõulutunne lapsepõlves. Lapsena sai tõesti pikalt oodatud seda aega ja see eriline tunne oli täiesti olemas. Ma kohutavalt igatsen seda müstiliselt erilist jõulutunnet. Ja varem ma ootasingi jõule sama palju, kui lapsepõves, just selle erilise tunde pärast. Aga vähemalt viimased kümme aastat pole see tunne minuni jõudnud ja nüüdseks olen leppinud, et see õige tunne jäigi lapsepõlve. Ma ise olen muidugi laisk olnud ka, sest üksi elades ei viitsi väga kodu kaunistada, et oleks vähe jõululikum. Nüüd aga mõtlesin, et äkki peaks ka paar jõulukarda kuskile viskama, sest teiste blogisid lugedes, kõik, kes jõulutunnet taga ajavad, kaunistavad ju hoogsalt oma kodusid. Ja kas ma saan siis kehvem olla? Naabrid, hoidke alt!

2 comments:

  1. Haha, mul sama, et üksi elades ei viitsi kaunistada ja tavaliselt ripub ainult üks õnnetu jõulutäht köögiaknal. Aga see aasta otsustasin asja käsile võtta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu köögil pole isegi akent, rääkimata jõulutähest :(

      Delete