Friday, November 20, 2015

Kas inimesed tegelikult ka teavad, kui ma neile facebookis õnne ei soovi?

Ma päriselt väga ei viitsi jälgida, kellel parasjagu sünnipäev on. Tavaliselt, kui on “lähedasem” tuttav, siis näen oma newsfeedis, et teised on õnne soovinud ja kui ma suudan ennast, peale miljon korda sealt mööda scrollimist, kokku võtta, soovin ka. Kui raske saab olla kahe sõna kirjutamine? Minu puhul? Absoluutselt kõik on raske.

Aga tahtsin jõuda selleni, et varem ma ikka viitsisin rohkem inimestele õnne soovida. Mingil hetkel mõtlesin, et ahh, reaalselt ju kedagi ei koti see feissis õnnitlemine ja nagunii keegi ei pea arvestust, kes täpselt soovis, kes mitte. KUNI ma avastasin, et see aasta sain ma häbiväärselt vähe facebooki õnnitlusi!! Ja umbes täpselt aasta ei olnud ma ise ka eriti aktiivselt inimestele õnne soovinud. Mis tähendab, et 2 pluss 2 on 4 ja inimesed peavad arvestust! Oleks ma ometi seda varem kahtlustanud! Nüüdsest alates soovin kõigile õnne! Lihtsalt, olge teadlikud!

No comments:

Post a Comment